ایده ها و ترندهای طلا و جواهر, مقالات

انواع دستبندهای مینیمال

طلای زرد

انواع دستبندهای مینیمال و ساده که هیچ وقت از آن‌ها خسته نمی‌شوید…!

شاید شما هم به دنبال یک سری دستبند بگردید که هم به روز باشند و قدیمی نباشند و هم این که ساده باشند و بعد از مدتی از استفاده از آن، خسته نشوید!دستبندهای مینیمال، آن دسته از دستبندهایی هستند که ویژگی اصلی‌شان، ساده بودنشان است؛ یعنی با مدل‌ها و طراحی‌های پیچیده تولید نشده‌اند و بسیار ظریف هستند و با گذشت زمان هیچ وقت از مُد نمی‌افتند و هموازه زیبایی و خاص بودن خود را حفظ خواهند کرد…!

  • مینیمال یعنی چه؟
  • به چه دستبندهایی دستبندهای مینیمال گفته می‌شود؟
  • دستبند طلای دایره زنجیر دار و مربع زنجیر دار
  • النگو و یا بنگل گره
  • دستبند سه تار
  • دستبند ۱۳ حلقه
  1. مینیمال یعنی چه؟

مینیمال یا مینمالیستی، یک مُد سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ است که شعار اصلی ساده بودن و سادگی است. این مُد فقط در دنیای لباس باقی نماند و می‌توان گفت در تمام حوزه‌ها از جمله طلا و جواهر وارد شد و زیورآلات طلا را هم به ساده بودن دعوت کرد.

در کل، طلاهای مینیمال، طلاهایی هستند که در همه وقت و همه زمان قابلیت استفاده دارند؛ به گونه‌ای نه خیلی رسمی و کلاسیک هستند که فقط برای مجالس و مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار بگیرند و نه خیلی اسپورت و کژوال که فقط مناسب ست‌های روزمره و عادی باشند. طلاهای مینیمال، میان این دو قرار دارند و همین میانه بودن، سبب شده است که یک تعادل بین استفاده روزمره و استفاده در مجالس ایجاد شود و همین تعادل سبب محبوبیت این سبک از طلاها شده است.

  1. به چه دستبندهای مینیمال گفته می‌شود؟

دستبندهای مینیمال، دستبدهایی هستند که بسیار ظریف بوده و ساده بودن در عین زیبایی را هدف خود کرده‌اند. این دستبندهای مینیمال را می‌توان با هر نوع لباس و استایلی سِت کرد؛ حتی می‌توان آن‌ها را در کنار ساعت، در کنار چندین دستبند دیگر و یا به صورت تک در دست قرار داد و زیبایی و خاص بودن را تجربه کرد!

انواع بسیار زیادی از دستبندهای مینیمال وجود دارد و گالری طلای دست ساز سنجاق یکی از آن گالری‌هایی است که سادگی در عین زیبایی را شعار خود کرده است و چندین مدل ظریف و زیبا از دستبندهای مینیمال را طراحی و تولید کرده است.

دستبند قلبی

حال به معرفی چندین دستبند مینیمال و زیبا که در هر کجا و با هر موقعیتی می‌توان استفاده کرد، می‌پردازیم…:

۳. دستبند طلای دایره زنجیر دار و مربع زنجیر دار

دو مدل دستبند مینیمال، که از ترکیب اشکال هندسی با زنجیر طراحی و تولید شده است. این دو دستبند به دلیل طراحی ظریف و زیبایی که دارد همواره مُد بوده و زیبایی خود را هرگز از دست نخواهد داد!

دستبند ساده

۴. النگو و یا بنگل گره

النگو و یا بنگل گره، یکی از ساده‌ترین و البته زیباترین دستبندهای گالری طلای سنجاق است که برای هر سنی با هر سلیقه‌ و استایلی مناسب است و جامع بودن این دستبند به دلیل مینیمال بودن آن است که به هر دستی می‌آید!

دستبند خاص

۵. دستبند سه تار

دستبند سه تار که از یک قالب مربع شکل تو خالی با چند مُهره سنگ سبز رنگ و زنجیر تشکیل شده است، به یکی از ساده‌ترین و خاص‌ترین دستبندها تبدیل شده است که بسیار زیبا بوده و می‌توان آن را در همه جا به دست بست و لذت برد!

ترکیب رنگ طلایی با مُهره‌های سبز رنگ این دستبند، به مینیمال بودن این دستبند کمک کرده است و آن را برای استفاده با هر استایل و سبکی راحت کرده است.

دستبند مینیمال

۶. دستبند ۱۳ حلقه

دستبند ۱۳ حلقه که از یک زنجیر که دور دست قرار می‌گیرد به همراه یک قالب U شکل تو خالی و همچنین یک نگین در پایین قالب U، تشکیل شده است. ظرافت و سادگی و در عین حال خاص بودن این دستبند سبب شده است که از دختران نوجوان تا خانم‌ها آن را بپسندند و برای خود بخرند و از استفاده از آن لذت ببرند!

ست کلاسیک سنجاق

کلام آخر…

این روزها، دستبندهای مینیمال و ساده بسیار زیاد طراحی و تولید می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی هم دارند. گالری طلای سنجاق همه روزه سعی در طراحی و تولید دستبندهای مینیمال دارد و در این حوزه بسیار موفق بوده است.

تمام مدل‌هایی که معرفی شدند به همراه بسیاری از مدل‌های دیگر که به دلیل کمبود وقت نتوانستیم آن‌ها را معرفی کنیم، طراحی و تولید گالری طلای سنجاق هستند.

امیدواریم که مطالب وارد شده در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم دستبندهای مینیمال را به شما معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *