مقالات

معرفی جدیدترین طرح‌های گوشواره طلا سنجاق برای خرید آنلاین

جدیدترین طرح‌های گوشواره طلا

خرید گوشواره طلا همیشه جزء لذت‌ بخش‌ترین خریدهای اکسسوری طلا محسوب می‌شود و این روزها که خرید آنلاین طلا بسیار مطرح شده است، خرید گوشواره طلا به صورت آنلاین جذابیتی دو چندان پیدا کرده است.

ما امروز در این مقاله قرار است جدیدترین طرح‌های گوشواره طلا گالری طلای سنجاق را برای خرید گوشواره طلا به صورت آنلاین به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله، با سنجاق همراه باشید.

آنچه که قرار است در این مقاله مطالعه کنید

گوشواره طلای فرکانس عصایی طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

کالکشن جذاب و پر طرفدار فرکانس، ۲ مدل گوشواره دارد که یکی از آن دو مدل گوشواره طلای فرکانس عصایی است. این گشواره از همان نوارهای جذاب و معروف فرکانس تشکیل شده است و چون همانند عصا است، به گوشواره فرکانس عصایی معروف شده است.

این گوشواره از یک حلقه که سر آن چیزی شبیه سوزن است تشکیل شده است و این سوزن وارد سوراخ لاله گوش شده و این گونه در گوش قرار می‌گیرد. مدل قرار گیری این گوشواره در گوش به شکل آویزان است اما نه آویزانی که تکان بخورد، بهتر است بگوییم مدل این گوشواره عصایی است. این گوشواره‌ی بسیار زیبا و جذاب برای هرکسی که خاص بودن را انتخاب می‌کند، مناسب است!

شما می‌توانید با مراجعه به سایت گالری طلای سنجاق، این گوشواره زیبا و خاص را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود ۳.۶۴۰ گرم

گوشواره طلای کندو بزرگ طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

کالکشن جذاب و پر طرفدار کندو، ۲ مدل گوشواره دارد که یکی از آن دو مدل گوشواره کندو بزرگ است. این گوشواره که از چندین حلقه زیبا و خاص کندو تشکیل شده است، طرفداران بسیار زیادی دارد. مدل این گوشواره، به شکل آویزان است؛ یعنی با استفاده از آن حلقه که سرش یک سوزن دارد در گوش قرار می‌گیرد و حلقه‌های خاص کندو به گوش آویزان می‌شوند که البته بسیار جذاب و منحصر به فرد است و کمتر کسی عاشقش نمی‌شود…!

این گوشواره به دلیل این که از تعدادی حلقه کندو تشکیل شده است و مدل بزرگ این گوشواره است، بیشتر مناسب مجالس و مهمانی‌های رسمی است و با استایل‌های کلاسیک بیشتر هم‌خوانی دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت گالری طلای سنجاق، این گوشواره زیبا و خاص را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود ۶.۹۱۰ گرم

ناموجود
گوشوارره طلا کندو
گوشواره طلا فرکانس
گوشواره طلا سه تار

گوشواره طلای سه تار طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

گوشواره طلای سه تار، یک گوشواره بسیار زیبا و جذاب و خاص است که با طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق تولید شده است که همیشه جزء پرفروش‌های این گالری بوده است. مدل این گوشواره به این شکل است که یکی از آن بلند و دیگری کوتاه است و همین تضاد، جلوه بسیار زیبایی ایجادکرده است.

اسم این گوشواره سه تار است به این دلیل که از یک قالب مربعی شکل تو خالی تشکیل شده است که چندین مهره سبز رنگ بسیار زیبا دارد که شبیه ساز سه تار است! شما می‌توانید با مراجعه به سایت گالری طلای سنجاق، این گوشواره زیبا و خاص را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود ۳.۹۸۰ گرم

گوشواره طلای مربع بزرگ طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

گوشواره طلای مربع بزرگ یک گوشواره مینیمال و مناسب برای دختران نوجوان و تینجیرهاست که از یک مربع تو خالی بزرگ تشکیل شده است. این گوشواره به صورت آویزان است و سوزن سر حلقه‌ی آن وارد سوراخ لاله گوش می‌شود و جذابیت بسیار زیادی را برای مخاطبش ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت گالری طلای سنجاق، این گوشواره زیبا و خاص را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود ۷.۵۷۰ گرم

پاسخ به سوالات متدوال

  • گوشواره‌های گالری طلای سنجاق دست ساز هستند؟

بله، تمام محصولات گالری خرید طلا سنجاق اعم از گوشواره‌های طلا این مجموعه، همه دست ساز بوده و زیبایی را به شما هدیه خواهند کرد.

کلام آخر

ما امروز در این مقاله به طور ویژه در مورد جدیدترین گوشواره‌های طلای گالری طلای سنجاق برای خرید آنلاین صحبت کردیم و آن‌ها را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که توانسته باشیم شما را مدل‌های گوشواره طلا سنجاق، آشنا کرده باشیم.

این مقاله توسط تیم گالری طلای سنجاق طراحی و نوشته شده است، همچنین تمام عکس‌ها و مدل‌ها متعلق به گالری طلای سنجاق است که با استفاده از طلای ناب ۱۸ عیار و با طراحی‌های منحصر به فرد طراحانش با دست هنرمند استادکارانش، طلایی تولید می‌کنند که برای همیشه درخشان باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *