ایده ها و ترندهای طلا و جواهر, مقالات

شخصی سازی طلا در گالری طلای سنجاق

شخصی سازی طلا چیست؟ آیا می‌شود طرحی را به طلاسازان داد و درخواست ساخت آن طلا را از آن‌ها  کرد؟!

شاید شما هم تا به حال عبارت «شخصی سازی طلا» را شنیده باشید یا حتی دیده باشید که دوستان و آشنایان شما، طرح طلاهای مورد علاقه خود را در اینترنت و جاهای دیگر پیدا می‌کنند و به طلاسازان ماهر می‌سپارند تا آن‌ها به آن طرح، جان ببخشند و طلای مورد علاقه دوستان شما را برایشان بسازند.

گالری طلای سنجاق که یک گالری طراحی و ساخت طلای دست ساز است و کارگاه اختصاصی تولید و ساخت طلا دارد، این کار را برای همراهان همیشگی و عزیزش انجام می‌دهد؛ که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم و به طور مفصل درمورد «شخصی سازی طلا در گالری طلای سنجاق» صحبت خواهیم کرد.

پس، امروز قرار است با هم بیشتر با فرایند شخصی سازی طلا آشنا شویم و تمام ویژگی‌ها و نکاتی که می‌بایست در این مورد بدانیم را بررسی خواهیم کرد؛ همراه سنجاق در این سفر طلایی باشید…

آنچه در این مقاله خواهید خواند

  • به طور کلی شخصی سازی طلا به چه معناست؟!
  • تایپوگرافی طلا چیست؟
  • طراحی و ساخت طلاهای مورد علاقه شما در گالری طلای سنجاق
  • ویژگی‌های مثبت و منفی سفارش طلای شخصی سازی شده
  • طرح طلای خاص و مورد علاقم را از کجا پیدا کنم؟

به طور کلی شخصی سازی طلا به چه معناست؟!

شخصی سازی طلا، یعنی طلایی را سفارش دهید که مختص خودتان است. همانطور که از اسم این عبارت مشخص است، طلا را شخصی سازی می‌کنید. یعنی شما با دادن یک طرح طلا و جواهر که مورد علاقه‌تان است، به یک طلاساز ماهر و زبردست؛ طلا را شخصی و اختصاصی خود می‌کنید. طلاساز بعد از تحویل طرح طلای شما، آن را به بهترین شکل و حالت ممکن با طلا می‌سازد و حاصل و نتیجه آن می‌شود طلایی که مختص شماست و در هیچ ویترینی از جمله ویترین‌های گالری‌های طلافروشی، نخواهید یافت…!

تایپوگرافی طلا چیست؟

هنر تایپوگرافی طلا از همین ایده شخصی سازی طلا ایجاد شده است. به طور کلی، تایپوگرافی یک هنر زیبا در نوشتن متن‌هاست به گونه‌ای که یک جمله یا حتی یک است با فنتی زیبا و حالتی خاص، نوشته و پیرینت یا چاپ می‌شود.

حال، تایپوگرافی طلا، به هنری گفته می‌شود که طلاسازان بسیار ماهر و زبردست، یک جمله یا اسمی را با طلا می‌نویسند و پلاک طلا، جمله یا اسم نوشته شده خواهد بود. اصولاً عبارت‌ها به شکلی خاص کنار هم قرار می‌گیرند که جلوه‌ای زیبا و خاص داشته باشد و همچنین برای اکسسوری و زیورآلات مثل طلا، مناسب باشد.

گالری طلای سنجاق در یلدا ۱۳۹۸ کالکشن چکامه را به دنیای طلا و جواهر عرضه کرد؛ این کالکشن که با شعرهای حضرت حافظ بدین گونه خاص و زیبا طراحی و با دست ساخته شده است؛ یک نوع از تایپوگرافی با طلا است که می‌توان آن را شاهکار خواند…!

طراحی و ساخت طلاهای مورد علاقه شما در گالری طلای سنجاق

شما می‌توانید ایده‌های خود برای طلای مورد علاقه‌تان را به خوبی و با نهایت کیفیت، به اجرا درآورید. فقط کافی است طرح طلای خود را به یکی از شعب گالری طلای سنجاق در سراسر کشور تحویل دهید تا طلاسازان ماهر این گالری، طلای منحصر به فرد شما را برایتان بسازند و شخصی کنند.

لازم به ذکر است، شخصی سازی طلای در گالری طلای سنجاق بسیار مطمئن بوده و این کار، با نهایت دقت و کیفیت انجام می‌شود؛ شما با دلی درست و خیالی راحت می‌توانید اسمتان را…، شعر مورد علاقه‌تان را…، اسم عشق و محبوبتان را…، ماه و روز تولدتان و… هر جمله و یا عبارت دلخواهتان را به سنجاق بسپارید تا طلای شخصی سازی خود را تا ابد یادگاری داشته باشید…!

ویژگی‌های مثبت و منفی سفارش طلای شخصی سازی شده

ویژگی‌های مثبت:

  • اولین و شاید مهم‌ترین مزیت و ویژگی طلای شخصی سازی شده این باشد که طلا با طرح مورد علاقه شما ساخته شده است.
  • جمله و یا عبارت و الگویی است که برای شما معنا و مفهوم ویژه‌ای دارد.
  • طرح طلا، یونیک و مختص شما خواهد بود.
  • در هیچ یک از ویترین‌های گالری‌های طلافروشی، نمونه طلا شما، یافت نمی‌شود…!
  • رنگ و شکل آن مناسب با رنگ پوست و چهره شماست و این مناسب سازی بسیار در زیبایی و جلوه استفاده از زیورآلات مهم و حیاتی است.

 

ویژگی‌های منفی:

  • شاید طراحی و ساخت طلا شخصی سازی شده، زمان بر باشد و فرانید ساخت آن و تحویل آن، طولانی باشد.
  • قیمت بالاتر طرح‌های سفارشی نسبت به طرح‌ها و مدل‌های آماده و مشخص هر گالری طلافروشی و طلاسازی.

طرح طلای خاص و مورد علاقم را از کجا پیدا کنم؟

طرح طلای مورد علاقه شما می‌تواند اسم خودتان باشد، می‌تواند یک شعر معنادار برای شما باشد، یا یک طرح و نمادی که برای شما معنا و مفهوم خاصی دارد، می‌تواند یک کلمه و یا جمله با معنی و مفهوم برای شما باشد و یا حتی هر جمله و الگو و نماد دیگری که برای شما ارزش و معنای خاصی دارد.

ولی اگر جمله‌ و اسم و کلمه دوست ندارید و به دنبال طرح‌ها دیگر هستید؛ می‌توانید از سایت‌های مختلف و اینترنت کمک بگیرید یا با طراحان طلا و جواهر صحبت کنید و از آن‌ها مشورت بگیرید.

کلام آخر…

امروز و در این مقاله سعی کردیم به موضوع «شخصی سازی طلا» اشاره کنیم و موارد مثبت و منفی آن و همچنین نکاتی که باید در مورد آن بدانید را بیان کردیم. امیدواریم که توانسته باشیم به خوبی و به صورت جامع و کامل شما را با طلاهایی شخصی سازی شده و طراحی‌های فردی هر طلا، آشنا کرده باشیم.

این مقاله توسط گالری طلای سنجاق طراحی و نوشته شده است؛ همچنین تمام مدل‌ها و عکس‌های موجود در این مقاله، متعلق به این گالری بوده است. گالری طلای سنجاق، حدود ۸ سال است که تاسیس و افتتاح شده است. این گالری امروزه بیش از ۲۰ شعبه در سراسر کشور دارد و سایت خرید آنلاین مطمئن و راحت آن، در دسترس همگان قرار دارد. سنجاق، به دنبال خلق لحظه‌های طلایی با ساده‌تری طلاهاست که حس خوب درخشش را برای شما تا همیشه زنده نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *