ایده ها و ترندهای طلا و جواهر, مقالات

معرفی گالری طلای سنجاق و محصولات پر طرفدار و معروف این گالری

گالری سنجاق

معرفی گالری طلای سنجاق و محصولات پر طرفدار و معروف این گالری…!

امروز در این مقاله قصد داریم گالری طلای سنجاق را معرفی کنیم و بگوییم این گالری از کجا آغاز شد و چه روزهایی گذشت تا سنجاق در اکثر شهرها خانه کند و اکنون با بیش از ۲۰ شعبه در سراسر کشور با همان انرژی ادامه دهد تا برای طلایی شدن یکایک شما، تلاش کند…!

آنچه در این مقاله خواهید خواند

  • آغاز سنجاق...
  • پیشرفت سنجاق از روز نخست تا به امروز...
  • اشتغال زایی سنجاق...
  • سنجاق، محیطی گرم و صمیمی...
  • تلاش هر لحظه سنجاق...!
  • کالکشن‌های معروف و پر طرفدار گالری طلای سنجاق:
  • کالکشن طلای چالوس، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق
  • کالکشن طلای فرکانس، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق
  • کالکشن طلای کندو، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق
  • کالکشن طلای گیسو، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

آغاز سنجاق…

سنجاق، یک گالری طراحی و تولید طلای دست ساز که در نیمه دوم سال ۱۳۹۲ برای ساختن لحظه‌های طلایی کارش را آغاز کرد. این گالری با شراکت دو دوست آغاز شد و اکنون پس از حدود ۸ سال، کانون رفاقت و دوستی بسیاری از کارکنان آن شده است.

این گالری، با هدف درخشش تمام کسانی که سادگی در عین زیبایی را انتخاب می‌کنند شروع به کار کرد و از همان ابتدا طراحی و تولید محصولاتش را خودش به عهده گرفت و یکی از تولیدات درخشان و جذاب ایرانی شد…!

سنجاق، ابتدا با یک شعبه در محله زعفرانیه کارش را آغاز کرد و این شد، نقطه شروع ماجرا…! سپس با توجه به استقبال خوب کسانی که به سنجاق اعتماد کردند، شعبه دوم این گالری در مجتمع تجاری – اداری آرتمیس واقع در خیابان پاسداران افتتاح شد و سنجاق این گونه بود که در حال رشد و قد کشیدن بود!

در حین این بازگشایی شعبه‌های جدید در سراسر کشور، نیاز بود که کارگاه طلا سازی سنجاق هم بزرگ‌تر شود و این شد که کارگاه هم با افتتاح شعبه‌های جدید روز به روز بزرگ‌تر شد و اکنون حدود ۲۰ نفر در کارگاه این گالری مشغول ساخت طلا با هنر و مهارت دستشان هستند تا طلایی را به مخاطبانشان تقدیم کنند که تا همیشه درخشان و تابان باشد…!

گالری طلای سنجاق، مختص به تهران و ساکنین شهر تهران نیست؛ از همان ابتدا با نگاه وسیع و کلان پایه گذاران این برند طلا، شهرستان‌ها و شهرهایی به غیر از تهران هم می‌توانستند سنجاق داشته باشند و همین طور هم شد! اولین شعبه سنجاق در خارج از شهر بزرگ تهران، شهر مشهد بود و همان طور که در تهران روز به روز تعداد شعب بالا رفت، در شهرهایی خارج از تهران هم شعب سنجاق رو به افزایش بود و اکنون پس از حدود ۸ سال، سنجاق در ۹ شهر به غیر از تهران شعبه دارد و طرفداران و مخاطبان طلایی خود را در کل ایران، جذب کرده است و این، حاصل اعتماد تمام کسانی است که در این ۸ سال کنار سنجاق بوده‌اند و آن را تنها نگذاشته‌اند…!

امروزه، گالری طلای سنجاق علاوه بر ۲۰ شعبه سراسر کشور؛ امکان خرید آنلاین و ارسال رایگان به تمام نقاط ایران را فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این گالری، سفارش خود را خیلی راحت ثبت کرده و خیلی زود به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید…!

پیشرفت سنجاق از روز نخست تا به امروز…

روز به روز که گذشت؛ بر تعداد شعبه‌ها، کارمندان و همراهان سنجاق اضافه شد و سنجاق یاد گرفت که لبخند رضایت همراهانش ارزشمندترین دارایی است و همین دارایی سبب شد که برای انتخاب همراهنش ارزش قائل شود و طلایشان را با طراحی اختصاصی تیم طراحی و با دست هنرمندانه‌ی استادکاران تولید کند.

تمام طلاهایی که در کارگاه گالری طلای سنجاق تولید می‌شوند؛ از خلاقیت و هنر ذهن طراحان این گالری ریشه می‌گیرد و استادکاران این گالری، با دقت و طرافت تمام، طرح‌های منحصر به فرد و خاص طراحان را با هنر و مهارت دستشان، به منظره ظهور می‌رسانند و همین می‌شود که حاصل ترکیب خلاقیت ذهن با هنر دست، چیزی شبیه شاهکار می‌شود!

عکس یادگاری

اشتغال زایی سنجاق…

در کنار فرآیند طراحی و تولید، چندین نفر در خانواده بزرگ سنجاق در تلاش هستند تا طلاها را به بهترین شکل در فضای مجازی به نمایش گذارند، عده‌ای در بخش حسابداری، چندین نفر در بخش فروش و… مشغول به کار هستند تا سنجاق بیش از پیش در دسترس همراهانش باشد. از زمانی که سنجاق آغاز شد؛ بیش از ۱۰۰ نفر در ایران با هدف طلایی شدن، شاغل شدند و با تمام وجود برای سنجاق تلاش کردند و خواهند کرد.

در کل، تاسیس و افتتاح گالری طلای سنجاق یک کانون و منبع اشتغال بسیاری از جوانان ایرانی شد و از همان ابتدا چندین جوان در کل ایران، با هدف آینده‌ای روشن و طلایی در سنجاق شاغل شدند و روزهای خود را طلایی‌تر کردند! دو مالک برند سنجاق یعنی آقای شاهرخ استخری و آقای متین میثمی با نگاهی نو و جامعه دوستانه، اکنون یک کارآفرین تلاش‌گر هستند که روز به روز بیشتر و بهتر از قبل به دنبال شاغل شدن جوانان ایرانی و طلایی شدن آن‌ها و رَقَم زدن آینده‌ای

روشن برای آن‌ها، هستند…!

سنجاق، محیطی گرم و صمیمی…

سنجاق یک طلافروشی صرف نیست؛ سنجاق مکانی برای امید به فرداست، محلی که دوستی و رفاقت در آن موجب شده است تا همه با دل و جان برای سنجاق و برای همراهانش کار کنند.

عکس یادگاری

و رفاقت در آن موجب شده است تا همه با دل و جان برای سنجاق و برای همراهانش کار کنند. از همان روز آغاز، همه به دنبال یک هدف یعنی رضایت همراهانشان بودند و همین هدف، سبب شده است که تمام کارکنان و کارمندان کنار هم طی این سال‌ها زندگی کنند و برای فردایی روشن‌تر از امروز تلاش کنند…!

تلاش هر لحظه سنجاق…!

امروز با بیش از ۲۰ شعبه در سراسر کشور و یک کارگاه در تهران و با بیش از ۱۰۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم، سنجاق تلاش می‌کند که درخشش را به تمام لحظات همراهانش هدیه دهد.

حال، پس از معرفی آنچه که  بر سنجاق گذشت و این که چطور شکل گرفت و چگونه کار می‌کند؛ به معرفی محصولات پر طرفدار و محبوب این گالری می‌پردازیم…؛ پس همچنان همراهمان باشید تا با هم و کنار هم، با طلاهای گالری طلای سنجاق، طلایی شویم!

کالکشن‌های معروف و پر طرفدار گالری طلای سنجاق

گالری طلای سنجاق، علاوه بر محصولاتی که به صورت مجزا روزانه طراحی و تولید می‌کند، ۴ کالکشن اصلی دارد که طرفداران بسیاری زیادی، عاشق این کالکشن‌ها هستند؛ همچنین این ۴ کالکشن، به گونه‌ای امضا و مُهر گالری طلای سنجاق هستند و به سنجاق، هویت بخشیده‌اند. شاید بعضی از همراهان سنجاق، این گالری را با این کالکشن‌ها شناختند و با خرید یکی از آن‌ها، همراه همیشگی سنجاق شدند!

در ادامه، این ۴ کالکشن اصلی که روح و هویت گالری طلای سنجاق هستند را معرفی خواهیم کرد و با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم…!

  • کالکشن طلای چالوس، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

کالکشن چالوس سنجاق، یک ست کامل، با طراحی اختصاصی تیم سنجاق است که با طلای ناب ۱۸ عیار و با هنر دست استادکاران سنجاق، ساخته شده است. این کالکشن، برای اولین بار در آذر ماه سال ۱۳۹۸ در پیج اینستاگرام سنجاق، رونمایی شد. کالکشن چالوس به دلیل مشابهتی که به پیچ‌های جاده‌ی چالوس دارد، چالوس نامیده شده است. گالری سنجاق برای تمام محصولاتش یک نام ساده و به یادماندنی انتخاب کرده است که به راحتی در زبان می‌چرخد و به حافظه سپرده می‌شود.

ست چالوس، از چندین مدل گردنبند، دستبند، انگشتر و گوشواره تشکیل شده ‌است و ظرافت و سادگی آن اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آن است که هنوز بعد از حدود ۳ سال از رونمایی، همچنان در تعداد بالا تولید می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد.

این کالکشن را می‌توان با هر استایل و سبک لباسی، ست کرد و به دلیل سبکی و راحتی آن در دست و در گردن، هیچ مزاحتمی ایجاد نمی‌کند و بعد از مدتی، جزئی از خود شما خواهد شد!

در ادامه با هم عکس‌هایی از کالکشن چالوس را خواهیم دید…:

دستبند طلا چالوس
گردنبند چالوس
النگو طلا
گوشواره طلا سنجاق
  • کالکشن طلای فرکانس، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

کالکشن فرکانس سنجاق، یکی از اولین کالکشن‌هایی است که گالری سنجاق با طراحی اختصاصی طراحانش و با هنر دست استادکاران ایرانی با طلای ناب ۱۸ عیار تولید کرده است. این کالکشن، در تاریخ ۲۷/۲/۱۳۹۵ در پیج اینستاگرام سنجاق، رونمایی شد. این کالکشن، یک ست کامل است که شامل، انگشتر، گوشواره، دستبند و گردنبند است. نام این کالکشن، به دلیل شباهتی که به موج‌های ماهواره‌ای و رادیویی دارد، فرکانس نامیده شده است.

این کالکشن در شکل‌ها و طرح‌های مختلف، مثل کالکشن قلب فرکانس، کالکشن فرکانس و… تولید می‌شود. گالری طلای سنجاق، هنوز بعد از حدود ۵ سال از رونمایی این کالکشن زیبا، آن را تولید کرده و در سراسر کشور مفتخر است که به بانوان ایرانی، تقدیم می‌کند.

این کالکشن، ویژه کسانی است که برای زیبایی و درخشش خود، یک طلای دست ساز ماندگار را انتخاب می‌کنند که با ظرافت تمام به دست استادکاران ایرانی سنجاق، ساخته شده و یک حس طلایی را به دنیای مخاطبانش؛ سنجاق می‌کند.

کالکشن فرکانس سنجاق، به دلیل ظرافت و سبکی، هیچ احساس ناراحتی را به علاقه مندانش منتقل نمی‌کند و همواره در دست و در گردن و روی گوش طرفدارانش، خانه می‌کند.

در ادامه با هم عکس‌هایی از کالکشن فرکانس را خواهیم دید…:

دستبند طلا
طوق فرکانس
النگو طلا فرکانس
النگو فرکانس
گردنبند طلای فرکانس
  • کالکشن طلای کندو، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

کالکشن طلای کندو، طراحی شده و ساخته شده توسط گالری طلای سنجاق، یک ست زیبا و متفاوت از گالری طلای سنجاق است که از طلای ناب ۱۸ عیار و به دست هنرمندان ایرانی تیم خلاق سنجاق ساخته شده است. این کالکشن جزء  اصلی‌ترین کالکشن‌های طلای گالری سنجاق است که طرفداران ویژه خود را دارد و مختص کسانی است که سادگی در عین متفاوت بودن را دوست دارند و آن را انتخاب می‌کنند…!

این کالکشن برای اولین بار در دی ماه سال ۱۳۹۸ در پیج اینستاگرام سنجاق رونمایی شد و از آن پس، مدام تولید شد و به دست کسانی که دوستش داشتند، رسید!

اسم این کالکشن کندو است و به این دلیل است که از چندین حلقه‌ هشت ضلعی‌ ساخته شده است و مثل کندو می‌ماند. یکی از خلاقیت‌های تیم سنجاق این است که همیشه سعی کرده است از اشکال هندسی متفاوتی در محصولاتش استفاده کند و طلاهایش را به شکل‌های هندسی نزدیک کند که ساده و مینیمال باشد و با یک نگاه به خاطره سپرده شود.

در ادامه با هم عکس‌هایی از کالکشن کندو را خواهیم دید…:

کالکشن طلا
گردنبند طلا
دستبند طلا کندو
گوشواره طلا کندو
خرید گوشواره
گردنبند طلا کندو
  • کالکشن طلای گیسو، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

کالکشن طلای گیسو، یک کالکشن با مدل‌های گوناگون و زیبا از طلای ناب ۱۸ عیار که توسط تیم خلاق سنجاق طراحی شده و به دست هنرمند استادکاران ایرانی گالری سنجاق ساخته شده و اکنون میلیون‌ها نفر، طرفدار دارد!

این کالکشن، که در تیر ۱۳۹۹ برای اولین بار در پیج اینستاگرام گالری طلای سنجاق رونمایی شد، چند مدل گردنبند، دستبند و النگو، گوشواره و انگشتر دارد و برای درخشیدن و تک بودن، قطعاً یک گزینه ایده‌آل است…

کالکشن گیسو، به دلیل شباهتی که به مو فر و گیسو موج دار دارد، گیسو نامیده شده است که با یک بار دیدن با این نام، در حافظه سپرده می‌شود و به راحتی بین زبان‌ها می‌چرخد. این یکی از خصلت‌های گالری سنجاق است که برای محصولاتش نامی آشنا و زیبا می‌گذارد و به اصطلاح به طلاهایش، هویت می‌بخشد!

در ادامه با هم عکس‌هایی از کالکشن گیسو را خواهیم دید…:

گوشواره طلا
کالکشن طلا
انگشتر طلا گیسو
گوشواره طلا گیسو

این ۴ کالکشن گالری طلای سنجاق، که در بالا به طور مختصر معرفی شدند؛ از پر طرفدارترین و پر فروش‌ترین محصولات سنجاق هستند که همیشه طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند و همچنین، به دلیل سادگی و ظرافتی که دارند؛ همیشه مُد خواهند بود و این طور نیست که پس از گذشت مدتی، خسته کننده باشند و یا دیگر مثل روز نخست، زیبا و چشم گیر نباشند…!

پس این ۴ کالکشن را با تمام وجود تقدیم کسانی می‌کنیم که برای درخشش خود سادگی در عین زیبایی را انتخاب می‌کنند!

 

 

کلام آخر…

امروز در این مقاله سعی کردیم گالری طلای سنجاق را هرچقدر هم مختصر، به شما معرفی کنیم و همچنین با ۴ کالکشن اصلی و زیبای این گالری بیشتر آشنا شوید. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم از آغاز تا امروز سنجاق را برایتان شرح داده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *