مقالات

طرح‌های انگشتر طلا مناسب برای خانم های بالای ۴۰ سال

انگشتر طلا برای خانم های بالای 40 سال

انگشترها همیشه از پرطرفدارترین اکسسوری‌ها بوده‌اند و کسی را نمی‌توان یافت که عاشق طلا و جواهر باشد ولی انگشتر طلا نداشته باشد؛ حال شاید خانم‌های بالای ۴۰ سال، فکر کنند که دیگر انگشتر طلا زیبا و خاص برای آن‌ها وجود ندارد یا دیگر برایشان استفاده از انگشتر طلا زیبا و جایز نیست.

در همین ابتدا، باید بگوییم این تفکر کاملاً غلط است و ما امروز اینجا هستیم که به خانم‌های بالای ۴۰ سال این نوید را دهیم که موضوع مقاله امروز دقیقاً اختصاص به آن‌ها دارد و قرار است انگشترهای طلا مناسب با سن آن‌ها را معرفی کنیم.

پس با سنجاق همراه باشید.

آنچه که قرار است در این مقاله مطالعه کنید

انگشتر طلای یازده – طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

انگشتر طلای یازده، یکی از انگشترهای جذاب گالری طلای سنجاق است که بسیار چشم گیر است و برای خانم‌های شیک پوش بالای ۴۰، بسیار مناسب است. این انگشتر طلا مثل عدد ۱۱ است و همین شباهت سبب شده است که به نام معروف شود. این انگشتر طلا، در نیو کالکشن رینگ‌های گالری طلای سنجاق، رونمایی شد. وزن حدوی این انگشتر: ۱۱ گرم می‌باشد.

این انگشتر طلا، به دلیل قطور بودن روی آن، برای خانم‌های بالای ۴۰ سال بسیار ویژه و مناسب است و باید بگوییم در دست‌های آن‌ها بسیار جلوه می‌کند.

انگشتر طلای کلاف مات – طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

از زیباترین و خاص‌ترین طراحی‌های گالری طلای سنجاق که به بهترین شکل ساخته شده است و جذابیت بسیار زیادی دارد. این انگشتر، مناسب هر نوع سبک و استایلی است و به قدری زیبا و جذاب و خاص است که دیگر نیاز به هیچ انگشتری کنار آن نیست و خودش به تنهایی در دست شما تمام و کمال می‌درخشد…!

این انگشتر طلا، به دلیل طراحی خاصی که دارد برای خانم‌های بالای ۴۰ سال بسیار مناسب است و اگر شما یک خانم با ۴۰ سال سن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این انگشتر طلا را برای یک بار هم که شده در دست خود امتحان کنید تا عاشقش شوید.

وزن حدودی این انگشتر  ۷ گرم است.

رینگ 11
انگشتر طلا طرح کلاف تسمه
انگشتر صدفی

انگشتر صدفی

۴۵,۷۸۹,۰۰۰ تومان
انگشتر طلا صدفی از طراحی‌های خاص و منحصر به فرد گالری طلا سنجاق! این انگشتر طلا، یک مدل منحصر به
انگشتر طلا فرکانس

انگشتر طلای صدفی – طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

انگشتر طلا صدفی، یکی از خیره‌کننده‌ترین انگشترهای سنجاق است؛ که از کالکشن‌های جدید این گالری است و به تازگی از آن رونمایی شده است. این انگشتر به دلیل مدل خاصی که دارد، به دستان درخششی خارق العاده و ویژه می‌بخشد و بسیار مناسب دست‌های پر و زیبای خانم‌های بالای ۴۰ سال می‌باشد.

وزن حدوی این انگشتر: ۹.۵۰۰ گرم می‌باشد.

انگشتر طلای فول فرکانس – طراحی و ساخت گالری طلای سنجاق

انگشتر طلا فرکانس که یکی از اعضا خانواده بزرگ فرکانس است؛ از قدیمی‌ترین کالکشن‌های گالری طلای سنجاق است که طرفداران بسیار زیادی دارد. انگشتر فول فرکانس با مدل خاصی که دارد، احساس محنصر به فردی را به شما تقدیم می‌کند و چون در دسته انگشترهای خاص قرار می‌گیرد، بسیار مناسب خانم‌های بالای ۴۰ سال است.

 اگر به دنبال، زیبایی در عین سادگی و ظرافت هستید؛ پیشنهاد ما به شما: خرید انگشتر طلای فول فرکانس گالری طلای سنجاق است!

وزن حدودی این انگشتر طلا، ۶ گرم است.

پاسخ به سوالات متداول

  • انگشترهای طلا گالری طلای سنجاق دست ساز هستند؟

بله، تمام طلاهایی گالری طلای سنجاق دست ساز بوده و با طراحی منجصر به فرد این گالری تولید شده‌اند.

کلام آخر

امروز و در این مقاله به سراغ ۴ تا از انگشترهای گالری طلای سنجاق رفتیم که برای خانم‌های بالای ۴۰ سال مناسب هستند و همچنین تمام خصوصیات و ویژگی‌های آن‌ها را برای شما بیان کردیم. برای خرید طلا و خرید هر یک از این ۴ مدل انگشتر دست ساز گالری طلای سنجاق می‌توانید به هر یک شعب گالری طلای سنجاق در سراسر کشور رفته و یا در سایت این گالری، به صورت آنلاین خرید کنید.

این مقاله توسط گالری طلای سنجاق طراحی و نوشته شده است؛ همچنین تمام عکس‌ها و مدل‌ها متعلق به گالری طلای سنجاق بوده؛ این گالری با ترکیب خلاقیت ذهن طراحانش با هنر دست استادکارانش، طلاهای ماندگار و با اصالت می‌سازد که همه منحصر به فرد سنجاق بوده و به اصطلاح یونیک هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *