مقالات

آموزش انتخاب گوشواره طلا مناسب برای روز عروسی

انتخاب گوشواره طلا مناسب برای روز عروسی

همیشه انتخاب و خرید گوشواره طلا زیبا و مناسب با فرم صورت و موهای شما که بتوانید روز عروسی از آن اسفاده کنید و لذت ببرید، کاری سخت و دشوار بوده است، این که گوشواره‌ای انتخاب کنید که هم زیبا باشد و هم برای فرم صورت شما مناسب باشد و با مدل لباس شما در روز عروسی هماهنگ باشد؛ شاید کمی پیچیده باشد. ما امروز در این مقاله قصد داریم که تمام نکاتی که نیاز هست شما در استفاده از گوشواره طلا برای استفاده در روز عروسی بدانید را بررسی می‌کنیم و یک راهنمای جامع به شما تقدیم خواهیم کرد.

پس با سنجاق همراه باشید.

آنچه که قرار است در این مقاله مطالعه کنید:

نکات طلایی در هنگام خرید گوشواره طلا مناسب روز عروسی

هماهنگی مدل گوشواره طلا با فرم صورت شما

شاید باور نکنید که گوشواره طلا چقدر در ظاهر شما تاثیر گذار است! گوشواره طلا باید با رنگ پوست شما، مدل آرایش شما، فرم صورت شما و حتی مدل موی شما در روز عروسی هماهنگ باشد که در ادامه خواهیم گفت هر مدل صورت و یا مویی، با چه مدل گوشواره‌ای بیشتر هماهنگ است.

براساس وزن و طول آن

گوشواره طلا نباید خیلی سنگین و بزرگ باشد که گوش شما را اذیت کند و به اصطلاح به گوش شما فشار بیاورد؛ خصوصاً در روز عروسی که تایم زیادی قرار است گوشواره طلا در گوش شما باشد. همچنین باید حواستان به قلاب آن باشد که در گوش محکم باشد و وقتی در گوش قرار می‌گیرد، در حین راه رفتن و… در عروسی از گوش در نیاید و نیوفتد.

گوشواره‌های سنگ دار و موی شما

بهتر است وقتی از گوشواره‌های سنگ دار و جواهر دار استفاده می‌کنید، موی شما زیاد بلند نباشد که گوشواره در گوش شما جلوه کند.

همین نکات بسیار ریز و ویژه، در زیباتر نشان دادن شما و گوشواره طلایتان بسیار تاثیر گذار است.

انتخاب گوشواره طلا مناسب با فرم صورت شما

گوشواره طلا مناسب با فرم صورت مربع

اگر فرم صورت شما به شکل مربع است و زوایای خاصی دارد، بهترین مدل گوشواره مناسب شما، گوشواره‌هایی است که منحنی دارند و حواستان باشد که گوشواره طلا با مدل شکل مربع اصلاً برای شما مناسب نیست.

ناموجود
حلقه-۶-ضلعی.ب
ناموجود
حلقه-مثلث

گوشواره حلقه مثلث

۶,۶۰۳,۰۰۰ تومان
خرید گوشواره حلقه مثلث سنجاق، می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین خریدهای شما شود! گوشواره حلقه مثلث، یکی از ظریف‌ترین و مینیمال‌ترین
اسپیرینگ-میله-جدید

گوشواره طلا اسپرینگ

۱۴,۳۲۱,۰۰۰ تومان
گوشواره طلا اسپیرینگ میله جدید، یکی از خاص‌ترین گوشواره‌های گالری سنجاق است که می‌تواند یکی از طلایی‌ترین انتخاب‌های شما برای

گوشواره برای صورت‌های گرد

بهترین مدل گوشواره برای شما که فرم صورتتان گرد است، استفاده از گوشواره‌های کشیده است و همچنین گوشواره‌های بزرگ و توخالی، مانند گوشواره کندو که از گالری طلای دست ساز سنجاق است و در روز عروسی، بسیار خاص و ویژه جلوه خواهد کرد.

گوشواره برای صورت‌های لوزی

اگر شما صورت لوزی شکلی دارید، باید بگوییم که هر نوع گوشواره‌ای با فرم صورت شما مناسب است و می‌توانید خیلی راحت گوشواره مورد نظرتان را انتخاب کنید.

نکاتی در مورد گوشواره و مدل موی شما

  • اگر نوع آرایش مو شما در روز عروسی به شکل فر است، بهتر است برای این که گوشواره مشخص باشد، موهایتان را پشت گوش قرار دهید.
  • اگر موی کوتاهی دارید، بیشتر مدل‌های گوشواره برای مدل موی شما مناسب خواهد بود.
  • اگر موی بلندی دارید، بهترین گزینه گوشواره‌هایی است که آویز دارند و بلند هستند.
خرید گوشواره طلا

پاسخ به سوالات متداول

گوشواره طلا خاص و زیبا را از کجا بخریم؟!

خرید طلا از گالری طلای سنجاقرا به شما پیشنهاد میکنیم زیرا که یک گالری طراحی و ساخت طلای دست ساز است که انواع مدل گوشواره طلا طراحی و تولید کرده است، که با هر سلیقه‌ای بسیار مناسب هستند.

کلام آخر

ما امروز در این مقاله در مورد راهنمای انتخاب گوشواره طلا مناسب برای روز عروسی صحبت کردیم؛ امیدواریم که مطالب مطرح شده در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم نکات مهم و طلایی انتخاب و خرید گوشواره‌ طلا را برای شما شرح داده باشیم.

تمام عکس‌ها و محصولات آمده در این مقاله، متعلق به گالری طای سنجاق است که می‌توانید ساده‌ترین طلاها را در عین زیبایی و یگانه بودن انتخاب کنید و از هنر دست استادکاران تیم سنجاق و خلاقیت منحصر به فرد طراحانش، تا همیشه لذت ببرید…!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *